In september 2024 organiseren we het concert Klassiek Romantiek in Geel en in Turnhout. Bij dit concert werken we voor het eerst met een digitaal platform om tickets te bestellen. Geen nood voor wie dit nog nooit gedaan heeft, het is heel simpel.

1. Klik hier (of in de agenda van deze website) op de link van RoodFluweel. Je komt dan op hun website terecht waar je de 2 data van onze concerten ziet staan. (Klik eventueel onderaan op “Nederlands” als de pagina niet in de juiste taal staat.)
  2. Kies een datum en klik op de bijhorende blauwe link.
  3. Duid het aantal tickets aan dat je wil bestellen.
  4. Wil je ook een ticket voor iemand die jonger is dan 18 jaar? Geef daar dan ook het juiste aantal aan.
  5. Klik op “Tickets toevoegen aan winkelwagen” (blauwe knop).
  6. Vul links je gegevens in en klik op “Verder gaan als gast“.
  7. Vul je telefoonnummer in en klik op “Ga verder“.
  8. Je ziet een overzicht van je bestelling. Kies hoe je wil betalen en klik op “Bestelling afronden“.
  9. Volg de verdere stappen om de betaling in orde te maken.
  10. Welkom op ons concert!